Novi poduzetnički trend u Kaštelima

Prva samposlužna i uslužna praonica rublja zanimljivog imena «Cash & peri» otvorena je 1. srpnja u Kaštelima na adresi C. Franje Tuđmana 731.
U Kaštel Starom otvorena je prva samoposlužna i uslužna praonica rublja, «Cash and peri». Dizajnerski uređen prostor od 60 četvornih metara i vanjski parking na glavnoj Kaštelanskoj prometnici, na iznenađenje prolaznika, vrvili su dobrim raspoloženjem, hranom, klapskom pjesmom i svirkom benda uživo. Okupljene je pozdravio zamjenik gradonačelnika Kaštela, Mili Novak, rekavši da toplo podržava poduzetničke inicijative poput ove jer to direktno utječe na zapošljavanje i boljitak cjelokupne zajednice. Među gostima je bila i direktorica Turističke zajednice, Nada Maršić, koja je ovaj projekt prepoznala kao podršku razvoju turizma i turističke infrastrukture.
«Bombastično smo započeli, a uvjeren sam da ćemo tako i nastaviti. Cash & peri jednostavna je dizajnerska praonica opremljena zadnjom generacijom tehnološki usavršenih LG uređaja. Nastojali smo stvoriti opuštenu atmosferu u kojoj će svi našli korisnici uživati dok operemo, osušimo i ispeglamo njihovo rublje tako profesionalno da to više nikad ne požele raditi doma!» ističu vlasnici praonice, Vicenco Tarabene i Ivan Maljković. Korisnicima su za sada na raspolaganju dvije perilice i dvije sušilice rublja za samoposlužno korištenje, besplatan internet, a uskoro i TV, parkirna mjesta te podrška osoblja praonice od 7 do 22 sata radnim danom i subotom od 9 do 19. Također, zanimljiv dio ponude je i mogućnost preuzimanja i vraćanja rublja direktno na kućnu adresu. Uslugu preuzimanja i dostave moguće je dogovoriti telefonski na 021/412-905 ili putem internetske stranice praonice cashandperi.com.hr. Osim toga, predviđeno je i uslužno pranje pogodno za restorane, hotele, privatne iznajmljivače i slično.
Novi trend u hrvatskom poduzetništvu
Koncept samoposlužne praonice rublja pojavio se prije 90 godina u SAD-u i tek prije dvije godine u Hrvatskoj. Od tada korištenje praonica u Hrvatskoj raste, a Dalmacija ima ogromnan potencijal za ovakve projekte jer potražnja za uslužnim praonicama u sezoni nadilazi postojeću ponudu, a i sve je više građana koji slobodno vrijeme vide kao dragocjen resurs i ne žele ga trošiti na stvari kao što su pranje ili peglanje rublja. Osim toga, cijene pranja u praonici jednake su utrošku energenata i potrošnog materijala koje troši jedno kućanstvo. Ako tomu dodamo da korištenje praonice povoljno utječe na okoliš zbog minimalnog utroška vode i energije, praktičnost kod sušenja u nepogodnim vremenskim uvjetima, uštede u vremenu zbog bržih ciklusa pranja koje profesionalni uređaji ostvaruju onda je jasno zašto se sve veći broj ljudi odlučuje koristiti ovakve usluge. A korisnici mogu biti svi – vlasnici apartmana, turisti, studenti, podstanari, ali i saloni ljepote, sportski klubovi, tvrtke za čišćenje, i sl.